Thursday, June 26, 2014

Thanks Nuffnang

Hi =)

Masuk bulan Jun, kira dah 6 bulan usia blog ni, lebih kurang. Tapi baru start aktif awal bulan ni. Awal-awal dulu, kadang-kadang singgah masuk Nuffnang, tak pernah ada CPUV yang melekat pun. Rasa macam eh, berfungsi ke idok ni. Sebab tengok orang sampai berderet-deret sekali dapat. Tapi rasa macam tak berapa nak kisah sangat lah, sebab tahu blog ni pun baru lagi.

Dalam pada tak kisah, try jugak korek-korek tips yang boleh buat CPUV Nuffnang melekat kat blog. Ada banyak yang share, tapi tipsnya pun lebih kurang je. Even Nuffnang sendiri pun dah ada bagi tip-tip nak tarik pengiklan supaya berminat dengan blog kita. So, aku try la buat semua tips yang diberi.

Kelmarin cek dekat Nuffnang, ting! Alhamdulillah, dapat jugak CPUV dari Bulgogi Brothers Korean Burger. Dan bila cek sekali lagi harini, ada satu lagi CPUV dari Umobile Prepaid Free Meal. Dua-dua status masih on going. Alhamdulillah. Kira menjadi la ek tips yang dishare oleh blogger-blogger yang share tips tu. Nak letak credit pun, aku dah lupa blog mana yang aku baca itu hari. Anyway, thank you Nuffnang for your service. Keep it up =)




p/s: Pada blogger yang baru start blogging, boleh search kat Google tips CPUV Nuffnang, banyak yang keluar nanti. Baca je yang mana satu dan take action.! (Aku pun masih baru. Banyak lagi nak kena blaja.)

No comments: