Saturday, July 12, 2014

Rindu sama ini blog

=)

Dua tiga hari ni, mood berblogging agak ke laut. Nak tulis apa pun tak tau. Kering idea. Asyik nak cerita pasal diri sendiri pun, nanti kang ada yang naik jemu pulak. 

Tapi aku pernah je hari-hari jenguk blog sorang budak ni. Baru nak ambik UPSR (dulu la). Ceritanya takde la melancong sini sana ke, resepi best-best ke. Kadang-kadang, update pasal diri sendiri je. Tapi tak tau la kenapa aku suka singgah. Bila dia kata kena stop blog jap untuk fokus exam, aku rasa tak best la pulak. Maybe sebab dia suka update hari-hari kot?

Tapi bukan blog ni that i'm talking about. Since mood blog tak datang-datang, blogwalking je la kerjanya. Tiba-tiba terasa nak singgah satu blog yang aku selalu singgah dulu. Tapi stop singgah untuk sementara pasal tuan punya blog nak stop blog sekejap katanya.

Bila singgah, nampak tajuk post, 'my last post'. Huwaaa, kali ni memang konpem-konpem dia nak stop blog for good. Dah takde la cerita-cerita pasal anak-anak dia yang cute2, pasal makanan yang dia masak untuk hari tu, pasal cerita dia n husband on diet and etc.

Bila tengok-tengok balik, anak-anak dia dah besar-besar semuanya. I wonder how they grow that fast. Masa mula-mula terjah, anak-anak dia kecik-kecik lagi. Sekarang dah jadik remaja.

Bila tahu kak LG stop blog, mood aku yang memang dah slow makin slow rasanya. Tapi kak LG tu dah 6 tahun berblog, haruslah kalau kata nak stop dah pun. Aku ni baru setahun jagung jemah oi..

Oh mood. Please come back ~

If u wonder which blog i'm talking about, it's this one.




1 comment:

Fadzi Razak said...

Cerita je apa yang terlintas di hati. Kadang-kadang kite rasa tak ada orang yang nak baca, tapi sebenarnye mungkin cerite tu aat bermakna untuk orang lain. keep on writing..